Konsulent til understøttelse af det digitale lederskab

Køge Kommune søger en engageret medarbejder til at understøtte arbejdet med Det Digitale Lederskab.
Jobtype
:
Fuld tid
Offentliggjort
:
11-06-2025
Deadline
:
22-06-2025

I en tid med mange samtidige forandringer, er der behov for tid til faglig ledelse og fokus på det relationelle arbejde mellem ledere og medarbejdere. Et af grebene til at skabe tid til faglig ledelse er, at kommunens ledere har nem adgang til digitale løsninger i det daglig arbejde og kan sikre digitale løsninger til deres medarbejdere. Køge Kommune søger en dedikeret medarbejder, der kan understøtte ledelsesorganisationen i denne transformation.

Stillingen er forankret i HR og Jura og knyttet til kommunens AI taskforce. Taskforcen understøtter kommunens arbejde med next generation løsninger inden for IA (Intelligent Automation) sammen med kolleger, der arbejder med RPA (Robotic Process Automation) og velfærdsteknologi. Konkret går opgaven ud på at udvikle dels ledelsesinformation og dels brugergrænseflader, som HR-partnere og Økonomi-partnere kan anvende i den direkte support af lederne, og som lederne nemt selv kan anvende.

Dine primære opgaver vil være:

  • Udvikling af ledelsesinformation og rapporter f.eks. inden for:
    • Økonomi, herunder budget og budgetopfølgning
    • HR, herunder løn, normtid og sygefravær
    • Indkøb, herunder e-handel og compliance
  • Formidling af data og dataanalyser
  • Bidrage til implementeringen af digitale løsninger og teknologier

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelsesbaggrund inden for økonomi, HR eller IT
  • Har erfaring med dataanalyse og rapportering
  • Er struktureret og detaljeorienteret
  • Er forretningsorienteret og har en tværorganisatorisk tilgang til opgaverne
  • Kan formidle komplekse data på en forståelig måde
  • Er nysgerrig på nye teknologier og har lyst til at arbejde med IA, RPA og velfærdsteknologi
  • Er optaget af gode samarbejdsrelationer.

Vi tilbyder:

  • En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde

Løn og ansættelsesforhold: Økonomi- og Koncernservice er en fleksibel arbejdsplads, som prioriterer videreuddannelse og vidensdeling. Der er mulighed for at arbejde hjemmefra. Køge Kommune har en aktiv personalforening. Du får en arbejdsplads i centrum af Køge by to minutter fra S-banen.

Tiltrædelse forventes at være den 1. august 2025. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, herunder principperne om Ny Løn. Tillæg for erfaring og kvalifikationer kan forhandles.

Ansættelsesproces: Ansøgning sker via www.koege.dk/job, hvor du klikker på ”Søg stillingen” og vedhæfter din ansøgning, dokumentation for uddannelse og dit CV.

Ansøgningsfristen er søndag den 22. juni 2025. Vi afholder løbende samtaler.

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte udviklingskonsulent Kirsten Sattler i HR på 29336948 eller chef for HR og Jura Karen Marie Olsen på 20324956.

Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge stillingen.

Spørgsmål

Har du spørgsmål vedrørende stillingen så kontakt venligst
Karen Marie Olsen
Chef for HR og Jura
karen.m.olsen@koege.dk
20324956
+45 20 32 49 56
Ansøgningsfrist:
22. juni 2025
kl.: 23:59
Ansættelse:
1. august 2025

 

Nævn i din ansøgning, at du har fundet denne stilling via PROSA Jobs

Køge Kommune

Køge Kommune

Torvet 1
4600 Køge
Danmark

Tag kontakt

Karen Marie Olsen
Chef for HR og Jura
karen.m.olsen@koege.dk
20324956
Ansøgning

Deadline: 22-06-2025

Ansøg via link