Er din automatiseringsværktøjskasse i orden og har du erfaringen til, at vælge rette ”værktøj” til den konkrete opgave?
Om jobbet;
Som Automatiseringskonsulent i Holbæk kommune, vil din hverdag blive fyldt med mangeartede programmeringsopgaver. Fællestrækket er automatisering og din opgave bliver at være teknikeren som koder den løsning, som opgaven kalder på.
Du løser opgaven ved at have en stærk automatiseringsværktøjskasse, hvor du f.eks. kan kode op mod et API, udarbejde et script eller ”drag and drop” ved brug af RPA.
Dagene hos os er altid spændende, når vi automatiserer processer for ”vores kunder” ude i organisationen eller når vi skal have den nye proces, til at passe ind i de allerede eksisterende automatiseringer. Som team sætter vi; kodestandard, krøllede hjerner og dokumentation højt og vi nyder at udfordre hinanden på ”ikke altid at gå den lige vej” i forhold til valg af automatisering.
Holbæk kommune har sat ekstra fokus på digitalisering, AI og automatisering og i en stor organisation er problemstillingerne komplekse og løsningerne kalder derfor på nytænkning, nysgerrighed og masser af tværgående samarbejde.
Hvis du kan se dig selv som en del af ovenstående, er frisk på spændende udfordringer og samtidig har lyst til at indgå i et team og en arbejdsplads, hvor vi sætter hinanden og arbejdsmiljøet højt – så læs endelig videre.
Vi tilbyder:
En dynamisk arbejdsplads, hvor der er fokus på høj kvalitet og effektivitet i arbejdet. Hverdagen er præget af drift- som nyudvikling og med forskellige opgavetyper derimellem. Det er en stilling hvor det er vigtigt, at du har solidt engagement for at kode og hvor du er villig til, at lytte eller til lige at tænke dig om en ekstra gang, når arbejdsgangen f.eks. tager en anden drejning end først antaget.
Du bliver en del af IT-drift teamet, som består af 12 engagerede og hjælpsomme medarbejdere, hvor hovedopgaverne i teamet er automatisering, AI, RPA, netværk, skole-IT, print, telefoni, sikkerhed, brugerstyring og meget mere.
Ud over IT-drift teamet, består afdelingen af IT-support og digitalisering, så i alt bliver du en del af en afdeling på 32 medarbejdere. Vi har et godt socialt fællesskab på tværs af faglighed og arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på en uformel arbejdsform og godt humør i et fagligt inspirerende miljø.
IT og Digitalisering er en del af stabsfunktionen UDIK, som står for Udvikling, IT og Kommunikation, som ud over IT og Digitalisering også indeholder HR, HUSC og Kommunikation.
Din profil:
Du brænder for at vise, hvad du som ”kodeglad” medarbejder har i din automatiseringsværktøjskasse og hvordan du fagligt mestrer at gøre brug af den. Du er glad for opgaver som nogle gange er lige til, og andre gange udfordrende. Du nyder at tale med forskellige fagligheder, i løbet af en arbejdsdag. Du er god til at tage ansvar og vil nyde at flette organisationen sammen på kryds og tværs med automatiseringer. Du er positiv, ambitiøs, åben og tålmodig, og så sætter du pris på det kollegiale sammenhold.
Vi forestiller os at du er uddannet indenfor området programmering, har erfaring med RPA, SQL, PowerShell og PHP. Vi ser gerne at du har arbejdet i en lignende funktion i en tilsvarende offentlig forvaltning.
Yderligere oplysninger:
Ønsker du yderligere oplysninger, så kontakt Automatiseringskonsulent Michael Bøje Skjærlund på mail mibsk@holb.dk / 72 36 23 73, Projektleder Lonnie Jørgensen lonkj@holb.dk / 72 36 65 43 og alternativt Afdelingsleder Troels Gade på mail troga@holb.dk / 72 36 46 71.
Du kan læse mere om Holbæk Kommune på www.holbaek.dk
Ansøgningsfrist:
30. marts 2025.
Samtaler:
1. samtale afholdes den 7. april 2025 og evt. 2. samtale den 10. april 2025.
Opstart:
Vi ønsker at vores nye kollega starter 1. juni 2025 eller efter aftale. Som ny kollega vil du modtage et onboarding program, som vil sikre en god opstart i IT og Digitalisering. Vi glæder os til at læse din ansøgning.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for ny løn.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
Nævn i din ansøgning, at du har fundet denne stilling via PROSA Jobs

Holbæk Kommune
Tag kontakt
troga@holb.dk
72364671
mibsk@holb.dk
72 36 23 73
lonkj@holb.dk
72 36 65 43
Ansøgning
Deadline: 30-03-2025
Ansøg via link